Fotografijų konkursas „Neparduok Savęs”
Tikslas:
- Informuoti visuomenę apie prekybos žmonėmis grėsmes
- Mažinti be žinios dingusių žmonių, ypač vaikų skaičių ir nukentėjusių nuo prekybos žmonėmis skaičių Lietuvoje
Tikslinė auditorija:
- Amžius: 10-18 metų moksleiviai, švietimo darbuotojai, tėvai ir globėjai,
- Išsilavinimas: vidurinis
- Vieta: miestai ir regionai
Partneriai:
- Lietuvos švietimo įstaigos/ LR Švietimo ir mokslo ministerija
- “Carnegie Social Initiative” fondas (Švedija)
Fotografijų konkursas “Neparduok savęs”
- Išsiuntinėjimas kvietimų visoms mokykloms ir moksleiviams kvietimas dalyvauti konkurse,
- Fotografijų konkurso organizavimas
- Moksleivių apklausa apie prekybos žmonėmis problematikos suvokimą www.manoapklausa.lt
- Fotografijų eksponavimas viešoje internetinėje erdvėje www.flickr.com
- Fotografijų konkurso komisijos sudarymas ir nugalėtojų atranka
- Fotografijų parodos atidarymas Seime, dalyvaujant Seimo nariams
- 30 geriausių fotografijų eksponavimas Seime
- Fotografijų paroda Vilniaus miesto ir kitose savivaldybėse
- Projekto viešinimas
Papildomi partneriai:
- LR Seimo narkomanijos ir alkoholizmo prevencijos komisija
- Seimo Europos informacijos biuras
- Vilniaus miesto savivaldybė
- Amerikos ambasada
Rezultatai:
- Apie projektą buvo informuota apie 1000 Lietuvos mokyklų
- Konkurse dalyvavo 70 moksleivių
- Konkursui buvo pateiktos 143 nuotraukos
- Išsiaiškinome, kad 90 proc. fotografijų konkurso dalyvių paskatino plačiau pasidomėti apie prekybą žmonėmis
- Fotografijų parodos atidaryme dalyvavo Seimo narkomanijos ir alkoholizmo prevencijos komisijos pirmininkė V.V. Margevičienė, Lietuvos fotografų sąjungos pirmininkas J.Staselis, Amerikos ambasados atstovai, 50 moksleivių, žurnalistai
- Apdovanoti trijų geriausių fotografijų autoriai – moksleiviai
- Fotografijų paroda Vilniaus miesto savivaldybėje ir kitose savivaldybėse
- 20 publikacijų žiniasklaidoje
Dalintis
Kategorjos
Susiję įrašai
Europos karštoji linija 116000 dėl dingusių vaikų Lietuvoje
Europoje kas dvi tris minutes gaunamas pranešimas apie dingusį vaiką. Kasmet pranešama apie maždaug milijoną…
DATA MISSING
Išsamaus ir tvaraus ataskaitų teikimo, duomenų rinkimo ir statistikos mechanizmų apie dingusius vaikus, kūrimas 27…
Socialinio video klipo konkursas “Neparduok savęs”
Tikslas: Informuoti visuomenę apie prekybos žmonėmis grėsmes Mažinti be žinios dingusių žmonių, ypač vaikų skaičių…
Kompleksinė pagalba vaikams nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio smurto artimoje aplinkoje aukoms (liudininkams) ir jų šeimų nariams
Projekto tikslas: Savalaikis kompleksinių paslaugų teikimas vaikas nukentėjusiems nuo smurto ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms…